"לגדול מלמטה", כך התעקשו לשנן מנחי מפגש קהילת מכירות באוזני המשתתפים. להתחיל בצעדים קטנים ובטוחים, ולאט- אבל בטוח, לצמוח לגובה עם העסק החדש או המשרה המוצלחת. ניתן לומר שזה היה המוטיב המרכזי שליווה את המפגש הראשון של קהילת המכירות מבית 'כיוון'. הן בהרצאות, בפאנל המרתק והן בדיונים שהתפתחו, למדו חברי הקהילה החדשה על סוד ההצלחה:
"מרכז כיוון יצא לאחרונה במיזם חדש, "מיזם הקהילות", כידוע לפני כחודשיים הושק "קהילת הייטק" וכעת משיקים את "קהילת המכירות" הקהילות מקבצות עמיתים ומתעניינים בתחום מסוים ומפגישות אותם יחד ללימוד, העשרה וייעול המקצוע.
בוגרי קורס המכירות של מרכז כיוון, וכן אנשי מכירות נוספים במגוון חברות ובעלי עסקים עצמאיים שהתעניינו ושמעו על המיזם החליטו להצטרף אליה.
את הכנס הנחה פיני גולדמן, מנהל ההכשרות של מרכז 'כיוון' שגם מוביל את קורס המכירות במרכז. הוא אירח על הבמה את ניסן קלנדרוב, מנהל אגף לקוחות עסקיים בחברת 'הוט מובייל', ואת אפרים רוזנשטיין, מנהל שיווק מגזר חרדי בקופת חולים 'לאומית'. היה מעניין לגלות כי על אף תפקידיהם השונים שוחחו השניים כל אחד מנקודת מבטו על אותן נקודות החשובות להצלחה: הרבה מוטיבציה והתמדה, יחס והקשבה לצרכי הלקוח ומתן מענה מקסימלי עם דגש על שירות טוב שיביא בסופו של דבר גם לקוחות חדשים".ניסן קלנדרוב וגם אפרים רוזנשטיין סיפרו על צעדיהם הראשונים והקטנים בעולם המכירות, ועל הדרך שעשו מאנשי מכירות סטנדרטיים לתפקידם הבכיר כיום.
כחלק מהכלים המקצועיים והטיפים המצוינים שקיבלו חברי הקהילה. "עצם המפגש של כחמישים אנשי שיווק ומכירות בשעות אחר הצהריים של יום חמישי. העלה דיונים מקצועיים מרתקים על שיטות העבודה ודרכי ההתפתחות.
בנוסף, אירח המפגש גם פאנל מעניין (מחכים) ומעשיר של ארבעה בוגרי קורס מכירות של מרכז 'כיוון', שנמצאים בתהליך צמיחה נפלא. ביניהם בוגר שהשתלב בחברת 'הולנדיה', ובוגר שפתח אולפן הקלטות עצמאי משגשג. אני מרגיש באופן אישי ובטוח שכך גם עמיתיי לקהילת המכירות, כי המפגש הזה העניק לחברי הקהילה מעין ארגז כלים מובחרים לצמיחה האישית שלנו, בעסק או במכירות.
מרכז כיוון – מרכז הכוון תעסוקתי לציבור החרדי בירושלים
רח' הצבי 15 ירושלים (בנין בזק)
טלפון: 02-6456222